Nieuw domein!

Hoi Allemaal,

Zoals jullie weten heb ik inmiddels een nieuw blogdomein.
http://mydailyteacup.nl  
De nieuwe layout staat er op (heeeeel blij mee 🙂 ). En ik heb alle bloglovin volgers doorgelinkt. Maar mocht je me op een andere manier volgen: email, wordpress, persoonlijke link etc. dan vraag ik je om deze te wijzigen. Dit blog zal ik niet meer gaan gebruiken en je kunt me via de nieuwe link ook volgen via dezelfde manieren als dit blog. Je kunt je inmiddels aanmelden voor volgen via email, ik weet namelijk dat een aantal mensen op deze manier mijn blog volgen. Maar mocht je het niet lukken, stuur me dan een mailtje of reactie en ik zal je helpen.

Hopelijk zie ik je daar!

Groetjes, Rensina.

Geef een reactie

