Nieuw blog + bloglink!!

Jaaa eindelijk is het zover, ik heb mijn eigen domein!
Mijn nieuwe blog heet voortaan mydailyteacup.nl
Mocht je me via Bloglovin volgen, dan zal ik zorgen dat je binnenkort automatisch meegaat naar de nieuwe blogs. Maar volg je me op een andere manier, dan hoop ik dat je mijn bloglink wilt aanpassen zodat je nog steeds op de hoogte blijft van mijn belevenissen.

Iemand is op dit moment druk bezig met mijn nieuwe layout, en die hoop ik snel online te hebben! Want hoe het er nu uit ziet is nog niet echt optimaal… Maar daar komt dus hopelijk snel verandering in.

Omdat ik zin had om alvast een nieuw blog te schrijven (over mijn stoffenboek!) staat er vanaf nu een blog online. Kijk hier: http://mydailyteacup.nl/het-stoffenboek/ 
Je begrijpt ik was al enthousiast om dit met jullie te delen, dus de komende tijd is mijn blog wat under construction. Maar ik hoop snel echt ‘live’ te kunnen gaan met een hele nieuwe look.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, dan kun je altijd reageren in de comments of een mailtje sturen.

Veel liefs, Rensina

3 gedachtes over “Nieuw blog + bloglink!!

  1. Daphne zegt:

    Spannend hoor.
    Volgens mij ga ik automatisch mee (blogloving?), maar ik hou het in de gaten.
    Ik ga je zeker blijven volgen…..(is dit een goeie zin?)
    Succes met alles.
    Groetjes, Daphne

    Like

Geef een reactie

