Dekbedovertrek van Dekbed-Discounter

Allereerst allemaal heel erg bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties op het Goede Voornemens blog! Het doet me zo goed dat veel van jullie mijn ‘persoonlijk’ probleem herkennen of zelf ook bij een coach lopen/zijn geweest. Dankjulliewel voor de lieve woorden!

Zoals ik jullie al vertelde in het blogje van dinsdag hoop ik ook in 2017 weer wat samenwerkingen met jullie te delen. Nou vandaag beginnen we daar meteen maar mee. Want net voor het nieuwe jaar kreeg ik een heel leuk mailtje van Dekbed-Discounter met de vraag of ik het leuk vond om een dekbedovertrek uit te zoeken en te reviewen voor mijn blog. Nou dat laat ik me geen twee keer zeggen, dus als snel zat er een leuk dekbedovertrek in mijn winkelmandje. Ik heb hem inmiddels uitgebreid getest, gestyled in twee slaapkamers en vandaag deel ik mijn mening over de service van de website en uiteraard het dekbed zelf.
dekbedHet was moeilijk kiezen kan ik je zeggen, want de webshop van Dekbed-Discounter staat bomvol met de leukste dekbedovertrekken. Maar ik heb gekozen voor dit blauw/grijze motief met een verloop. Ik had meteen al een idee waarmee ik dit dekbed leuk kon stylen. Veel hout, blauw en de accent kleur geel waar ik momenteel helemaal gek op ben. Uiteraard kan wat groen niet ontbreken dus ook de plantjes staan inmiddels in de slaapkamers. Je leest het goed, slaapkamers, want ik heb het dekbedovertrek gestyled in de slaapkamer van mijn ouders en daarnaast op mijn bed in Zwolle (slaapbank).
dekbeddekbedZoals ik in de intro al vertelde heb ik het dekbed gekregen van Dekbed-Discounter. Dit is de grootste webwinkel in beddengoed van de Benelux. Op deze website zie je dekbedovertrekken, dekbedden, kussens, hoeslakens en boxsprings voor een hele scherpe prijs. De kwaliteit is erg goed en de prijzen zijn best laag. Er zijn vaak kortingen waardoor je nog minder hoeft te betalen voor een fijn dekbedovertrek!
Dekbed-discounter verkoopt overtrekken van verschillende merken zoals Walra, Dreamhouse bedding, Essara en Aneeza. Ze verkopen producten in verschillende materialen zoals katoen, microvezel, satijn en flanel. Dus keus voor iedereen!

Dekbed-Discounter heeft een goede service, snelle levering en je kunt er veilig betalen.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ondanks de drukke kerstdagen had ik mijn dekbed gewoon de volgende dag in huis. Het product was goed verpakt en via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de levering. Dikke prima dus, deze webshop!
dekbedIk heb gekozen voor het dekbedovertrek Gradient van het merk Aneeza (200x200cm). Het overtrek heeft een grafische print in een grijs/blauwe kleur met een verloop, wat ik zelf erg leuk vind. Door het patroontje in de stof krijgt je slaapkamer meteen een leuke eyecatcher en valt ie lekker op. Het dekbedovertrek wordt geleverd met twee bijpassende slopen en heeft een lange instopstrook (wat ik altijd erg fijn vind).
Het overtrek is gemaakt van polycotton, een mix van katoen en polyester. Door dit materiaal is het dekbedovertrek kreukherstellend, adement en valt soepel.

Ik kan je vertellen dat het dekbed heerlijk slaapt! Op de een of andere manier is het dekbed warmer dan anders (of dat komt omdat ik opeens veel meer dekens heb haha). Heel fijn omdat mijn kamer in de winter vrij koud is door het enkel glas. Het dekbedovertrek ligt lekker, sla je gemakkelijk om je heen en daarnaast is de instopstrook lang zodat je niet met koude voeten wakker wordt.
dekbeddekbedOmdat ik het dekbed graag snel wilde uittesten heb ik het meegenomen naar mijn studentenkamer in Zwolle. Hier heb ik namelijk een tweepersoons slaapbank. Normaal heb ik een eenpersoonsdekbed, maar voor dit prachtige dekbedovertrek maakte ik graag een uitzondering. Zo heerlijk om eens lekker veel dekens te hebben. En daarnaast vind ik hem ook erg leuk staan in mijn kamer.
Ik heb hem gestyled met lekker veel kussentjes, ik bedoel er slaapt toch niemand naast me 😉
En daarnaast heb ik een soort nachtkastje gecreëerd van een bijzettafeltje. En ook hierop konden wat plantjes en een kaars niet ontbreken. Mijn gele lievelingsplaid op dit moment moest er ook bij en ik hing mijn favoriete jurkje op. Helemaal fijn deze setting.
dekbedBij mijn ouders stylde ik hem natuurlijk op het houten bed van steigerhout wat meteen al voor veel sfeer zorgt. Verder heb ik het nog wat aangekleed met een aantal plantjes en de stoel kreeg een geel en blauw kussen. De posters boven het bed maken het helemaal af! Mijn moeder vond het dekbedovertrek ook erg mooi en vroeg al of ze hem mocht houden. Nou nee dus 😉 Misschien binnenkort toch ook maar een overtrek voor haar bestellen. Voor de prijs hoef je het niet te laten.

Dekbed-Discounter, dank voor de fijne samenwerking! Mocht je nou ook met mij willen samenwerken, op wat voor manier dan ook? Kijk dan even bij ‘Over Mij’. 

2 gedachtes over “Dekbedovertrek van Dekbed-Discounter

  1. Daphne zegt:

    Het is een super mooi dekbed, waar veel kanten mee opkan, qua kleur!!
    Je hebt een goeie keus gemaakt vind ik.
    En wat een mooi verhaal heb je er over geschreven, echt leuk, zoals je verteld.
    Wat een leuke bezigheid, dit soort “revieuws” testen en maken.
    Groetjes, Daphne

    Like

  2. bhduit zegt:

    Wat een goede keus maakte je Rensina, het overtrek staat prachtig op je mooi gestylde bank en op het bed van je ouders! Kan me voorstellen dat je moeder hem graag wilde houden 🙂 En de dekbed-discounter mag blij zijn met jou als reviewer, dat doe je goed!!

    Like

Geef een reactie

