Hema Kerstevent

Leuk zo’n stage bij een creatief tijdschrift. Zo mag ik af en toe mee naar leuke events en persdagen. Afgelopen dinsdag was het weer zover, ik mocht mee naar het Hema Kerstevent. Spannend, want het was mijn eerste persevent. Natuurlijk zie ik ieder jaar vele blogs over de Hema events dus dat het leuk zou worden was een ding dat zeker was. Ik maakte veel foto’s en neem jullie vanmiddag even mee. hemahemaWe werden verwacht op het Hema hoofdkantoor in Amsterdam en eenmaal binnen werden we verwelkomt met een geweldig drankje. Een alcoholvrije hugo, erg lekker en het zag er prachtig uit! De gedekte tafel was een ding dat meteen opviel. Zo leuk hoe ze de tafel hebben gedekt met mooie serviezen, kerstgroen en gouden accenten. Ik was meteen helemaal in de kerstsferen dat begrijp je.
hemahemaNa een welkomstwoordje van Miljuschka Witzenhausen, bekend van haar kookprogramma’s, 24 kitchen en haar kookboeken, konden we lekker rondlopen. De nieuwste kerstkleding hing gepresenteerd. Schattige babykleertjes, foute kersttruien, mooie jurken en lingerie.  Verder kon je de kerst mooimakers bewonderen. De sneeuwbol met het hertje of robot is toch wel mijn favoriet!
hemahemaUiteraard was er lekker veel eten. Een hele tafel vol met de mooiste hapjes, zowel hartig als zoet. En daarnaast konden we een wijnproeverij volgen of genieten van een soepje met sandwich. Deze soesjes vond ik erg lekker en ook de kerst tompouce was natuurlijk heerlijk! Mocht je geen zin hebben om zelf in de keuken te staan, dan kun je zeker bij de Hema terecht voor het kerstdiner 😉
hemabannerHet was een zeer geslaagd event! Ik ben helemaal in de kerststemming. De boom is al gekocht en die ga ik zo meteen optuigen. Nu nog nadenken over lekker eten voor het kerstdiner en natuurlijk een kersttaart 🙂

Wat gaan jullie doen met de kerstdagen? 

2 gedachtes over “Hema Kerstevent

  1. bhduit zegt:

    Wat een geweldige ervaring moet dat geweest zijn, je bent echt een bofferd! Prachtige sfeerplaatjes laat je hier zien, ik hou er van en van de Hema, lekker simpel en eigentijds!

    Like

  2. Verie zegt:

    Leuk, Rensina dat je hierbij aanwezig mocht zijn. Lijkt me zelf ook erg leuk om eens te kijken!
    Ze hebben zo`n gaaf assortiment, geniet er nog van!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    Like

Geef een reactie

