Kerstkaartjes 2016: Petitelouise

Na het eerste deel van de kerstkaartjes, waar jullie massaal positief op reageerden (zo leuk!!), is het vandaag tijd voor het tweede deel van de kerstkaartjes 2016. Dit keer een ode aan mijn favoriete kaartjes webshop: Petite Louise. Haar webshop is gewoon te leuk en staat bomvol met allemaal mooie kaartjes. Ik had mijn mandje nog veel voller kunnen gooien, maar ik heb 4 kaartjes besteld en daarna heb ik nog 2 van haar kaartjes op Flavourites Live gekocht. Nieuwsgierig naar de ontwerpen? Lees dan snel verder. 
Petite LouiseNa mijn bestelling kwamen de kaartjes al snel binnen. Kijk nou hoe leuk het was ingepakt! Ik vond het bijna zonde om uit te pakken… Toen ik de verpakking uitvoerig had bekeken en gefotografeerd had kon het uitpakken beginnen.
Petite LouiseZoals ik in de intro al vertelde had ik 4 (eigenlijk 5, maar een dubbele) kaartjes besteld. Allemaal zijn ze van verschillende ontwerpers, met een lekker winters of kerstachtig tintje. We gaan ze even wat beter bekijken. *Met handige linkjes zodat je ze ook meteen in je virtuele winkelmandje kunt gooien als je ze net zo leuk vind als ik 😉 Oja dit is geen gesponsorde post, ik ben gewoon te enthousiast haha.
Petite LouisePetite Louise* Het eerste kaartje ‘Hello Winter’ is van Marieke ten Berge, ook wel bekend van haar prachtige tekeningetjes met mensen en een dieren in de hoofdrol. Voor dit kaartje heb ik de ontvanger al in gedachten. Want zoals ik al vertelde de vorige keer, vind ik het leuk om voor iedereen een persoonlijk kaartje uit te zoeken.
* Het tweede kaartje is een eigen ontwerp van Petite Louise. Ik vind dit kaartje met het kattenkopje het leukste, maar verder heb je in deze collectie nog een schattig konijntje, wasbeer en een muisje.
* Dit handwerkende hertje van Emmeke kwam ik tegen op instagram en vond hem meteen zo leuk. Perfect om op te sturen naar een lieve oma of een kennis die van breien/haken houdt.
* En de laatste kaart is een hele grote kaart. Of een mini poster, zo zou je het ook kunnen noemen. Dit is een winter ontwerp van Teken-ing. Ik denk dat ik deze niet ga versturen, maar gezellig een plekje geef aan mijn muur.
Petite LouiseOp de Flavourites live, een beurs waar je ieder jaar bij de leukste webshops live kunt shoppen, kwam ik deze twee kaartjes nog tegen. Ik vond ze meteen zo schattig dat ik deze wel mee moest nemen. Deze twee kaarten zijn een ontwerp van Bianca Pozzi. Dat is ook meteen wat de webshop van Petite Louise zo mooi maakt, ze heeft ontwerpen uit binnen- en buitenland te koop. Zo kun je dus ook relatief goedkoop buitenlandse kaartjes en posters kopen omdat de verzendkosten laag zijn (ipv uit Australie ofzo te laten opsturen).
Petite LouisePetite LouiseOver deze kaartjes twijfel ik ook nog of ik ze wel zal opsturen 😉 Ze zijn zo lief. Ik denk dat ik ze eerst maar eens een leuk plekje geef op mijn kamer en tegen de tijd dat ik de kaartjes ga opsturen kan ik er misschien wel afscheid van nemen.

Wat zijn jullie favoriete kerstkaartjes uit dit blog? Als ik moet kiezen ga ik toch voor de laatste twee. 

4 gedachtes over “Kerstkaartjes 2016: Petitelouise

  1. Maddy Andriesse zegt:

    Ik had dit blog gemist maar nu even gekeken. Wat een leuke kaartjes. En welke vind ik het leukst ? De laatste 2 zijn idd heel erg leuk en als ik jou was zou ik ze niet versturen maar straks bij de kerstspullen opbergen en volgend jaar weer tevoorschijn halen.
    Maar ik heb ook nog even bij Petite Louise gekeken omdat ik wel erg nieuwsgierig was naar het kopje van de wasbeer, en wat is die ontzettend leuk.
    En wat kwam ik daar nog een paar leuke kaartjes met een beer tegen. Het gaat echt kriebelen om daar wat te gaan bestellen ( voor mezelf 😊😊).

    Like

    • rensinasteursma zegt:

      Ja superleuk he! Stiekem wel een goed idee om ze te bewarend 😉 Enne ja als ik jou was zou ik maar snel een stapeltje kaartjes bestellen bij Petite Louise hihi

      Like

Geef een reactie

