2015 jaarverslag…

2015 is een jaar dat voor mijn gevoel is omgevlogen. Ik heb weer veel beleeft en meegemaakt en daarom deel ik een jaarverslag van dit afgelopen jaar. Altijd goed om terug te kijken toch naar alle mooie (en minder mooie) momenten.  Ook zal ik in het kort terugblikken op mijn blogjaar, wat zijn bijvoorbeeld de meest gelezen blogs?
2015 collageKijk dit is mijn jaarcollage (van de maandelijkse IG foto’s). Wat leuk om terug te zien en wat heb ik veel gedaan en meegemaakt! Een kleine opsomming van de  leukste momenten: |
* Ik woon gewoon alweer een jaar in mijn studentenkamer. De sleutels kreeg ik eind december en vanaf januari woonde ik er echt.
* Ik ben 22 jaar geworden en vierde mijn verjaardag meerdere keren met vrienden en familie.
* De instaswap was er 2x en beide keren deed ik mee.
* Ik ontving en ruilde veel theezakjes, inmiddels ben ik alweer over de 10.000 zakjes heen!
* Afgelopen jaar ben ik echt gaan experimenteren met eten en baksels, probeerde veel nieuwe recepten en de toppers deelde ik op mijn blog. Deze maak ik nog vaak.
* Deed mee met de #100daysof_fromwhereistand.
* Had de leukste citytrip naar Nice via sprs.me met mijn moeder.
* Had leuke projecten op mijn school en zo zit ik alweer in de 3e. Het afgelopen half jaar liep ik stage bij de V&D en wat was het leuk! Zo jammer dat het nog maar een paar daagjes is.
* Maakte veel leuke hoekjes in mijn kamer(s)!
* Deed een slaapkamer makeover en maakte een ontwerp voor een woonkamer makeover die helaas nog niet van start gaat. Ze hebben nu verhuisplannen, dus wie weet wat daar uit komt.
* Had leuke blog reviews met een aantal theemerken en boeken.
* En als klap op de vuurpijl werd ik hobbyboekblogger voor bol.com!
Dit was nog niet eens alles, maar wat doe je dan toch veel in een jaar! 

Mijn blogjaar 2015
Wat zijn mijn meest gelezen blogs? c9fb2-sl3759221. Surprises Sinterklaas, dit is een blog dat al uit 2013 komt. Maar nog ieder jaar veel wordt gelezen op mijn blog en gerepind op pineterest. Het is natuurlijk ook superleuk om deze surprises te maken in de sinterklaas tijd.
slaapkamer makeover2. Slaapkamer makeover #2, uit juli 2015.  Wat was iedereen enthousiast over de slaapkamer makeover van mijn ouders! Met dit blog deelde ik het resultaat en wat vond ik het zelf ook mooi geworden. Logisch eigenlijk dat ie in de top 5 staat 😉
35526-img_20150408_1630093. Ik maakte dit jaar een Leporello boekje als moodboard voor school en deelde de DIY op mijn blog. Zover ik weet is hij zelfs al een keer nagemaakt en gedeeld op een ander blog.
Groningen4. Dit jaar ben ik begonnen met het delen van hotspots op mijn blog. Zo zag je al Zwolle Groningen en Eindhoven voorbij komen. Maar ook de hostpots in Nice kwamen langs. De 1e Hotspots: Groningen staat op 4 in de meest gelezen blogs. Leuk! Wil je ze allemaal bekijken scroll dan even naar beneden dan kom je voorbij de plaatsnamen. Oja heb alweer wat nieuwe hotspots verzameld dus stay tuned…
IMG_20150920_1254035. Ik ging dit jaar naar het Snorfestival met vriendinnetje Babette en wat was het leuk. Ik deelde mijn verslag met jullie en het werd zelfs gedeeld op het prachtige blog van Zilverblauw! Mede daarom denk ik dat hij zoveel is gelezen.

En weetje wat ik tegenkwam, mijn blog is gelezen in 45 landen. Wow wat een gek idee eigenlijk dat mensen bijvoorbeeld uit Japan of Rusland mijn blog bekijken terwijl het helemaal geen Engels blog is ofzo. De meeste  mensen bekeken mijn blog in Nederland (natuurlijk!), België en de Verenigde Staten.

Allemaal heel erg bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties dit jaar! Ik geniet er iedere keer weer van. 
Voor jullie een heel goed uiteinde en een spetterend en liefdevol nieuwjaar gewenst! 

7 gedachtes over “2015 jaarverslag…

  1. bhduit zegt:

    Allereerst wens ik je natuurlijk het allerbeste toe in het nieuwe jaar 🙂 en jeehh wat een hoogte punten in 2015 Rensina, ik zeg op naar nog zo’n topjaar!

    Like

  2. Danielle zegt:

    Mooi overzicht Rensina! Alle goede voor 2016 gewenst! Ik hoop dat je je stage bij v&d nog fijn kunt afronden. Wat een nare berichten over het bedrijf. En dan op naar het laatste jaar alweer!

    Groet,
    Danielle

    Like

  3. Daphne zegt:

    Allereerst de beste wensen voor 2016.
    Dat het maar een mooi, gezond en bijzonder jaar mag worden.

    Leuk, die terugblik.
    Wat heb je veel gedaan (en geschreven) in 2015.
    Voor jezelf ook wel eens leuk om terug te lezen lijkt mij.
    Groetjes, Daphne

    Like

  4. Carolien zegt:

    Wat een leuke terugblik. Jij hebt ook niet stilgezeten! Ja, wat was het snorfestival leuk he, ik zie je portretje al in de collage, springt er gelijk uit. Dat 2016 ook een mooi en creatief jaar mag worden!!

    Like

Geef een reactie

