Het 9.000ste zakje!

Jaaaa het is zover, ik ben de 9.000 verschillende theezakjes gepasseerd! Omdat ik alles op Catawiki (www.catawiki.nl) bijhoudt zie je meteen hoeveel zakjes er in je verzameling zitten.

Afgelopen donderdag had ik al weekend omdat de presentaties waren en daar heb ik goed gebruik van gemaakt door lekker te shoppen met mijn moeder en broertje op donderdag, wat afspraken met de tandarts en dergelijke te plannen (die zijn allemaal nog bij mijn ouders in de buurt) en was ik druk met de theezakjes van Zaandam.

Natuurlijk wist ik dat ik bijna 9.000 zakjes in mijn verzameling had en ik hield dit dan ook goed in de gaten toen ik weer aan het aanvinken was op Catawiki.
En dit is hem dan, het 9000ste zakje:

Bron: Catawiki.nl
Niet een hele onbekende, maar hij is toch wel leuk!

Nu ben ik al weer goed op weg richting de 9500, wat wil je ook met zo’n leuke beurs waar ik veel ruilde maar ook spontaan allemaal zakjes mocht uitzoeken uit de oudere bakken.
Nu ga ik gauw weer verder, want ik moet alweer schetsen en ideeΓ«n bedenken voor het nieuwe project.

7 gedachtes over “Het 9.000ste zakje!

  1. Daphne Coers zegt:

    Sjonge jonge…..ik ben er stil van.
    9000 Verschillende zakjes, ik wist niet eens dat er zoveel verschillende zakjes bestonden.
    Leuk hoor.
    Ook leuk om het zo goed bij te houden, een heel administratie, maar als het je hobby is lijkt het mij echt heel leuk om te doen.
    Groetjes, Daphne

    Like

  2. Joke zegt:

    Jeetje zeg, 9000 zakjes en dan ook nog allemaal veschillende. Wat een hoop.
    Je hebt er een flinke klus aan om alles netjes te ordenen en administratief bij te houden maar dat gaat je heel goed af! Super πŸ™‚

    Liefs, Joke

    Like

  3. theezakje41 zegt:

    Die 9500 laten we gewoon aan ons voorbij gaan, positief denken en we gaan voor de 10000. Hoop dat ik in de tussentijd nog mijn steentje kan bijdragen om dit aantal te bereiken. Succes!

    Like

Geef een reactie

