Theebeauty’s #1

Allereerst heel erg bedankt voor jullie leuke reacties en de succeswensen voor gisteren! Mijn presentatie ging erg goed en ik heb positieve feedback gekregen en natuurlijk ook wat leerpunten voor de volgende keer. Vandaag deel ik met jullie de Theebeauty’s deel 1, van hopelijk een mooie reeks aan blogjes met de prachtige theezakjes! Naast het delen van het zakje of de zakjes wil ik ook wat achtergrond informatie geven over het merk en eventuele verkooppunten. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Oh en mocht je nog een leuk merk weten of een bepaald soort zakje wat zeker niet mag ontbreken, laat het me weten via een mailtje of in de comments! theebeauty's

Dit eerste deel gaat niet over één zakje, maar meteen over een hele serie zakjes. Laatst zag ik namelijk op het blog van Lonneke (KLIK) een prachtig theemerk voorbij komen. Met natuurlijk prachtige foto’s zoals we dat van Lonneke gewend zijn. Ik MOEST gewoon een mailtje sturen met de vraag of ik de leeggedronken zakjes zou mogen hebben voor in mijn verzameling. Want ik wist wel van het bestaan af van OR Tea?, maar had er nog geen eentje in mijn verzameling. Gelukkig was Lonneke zo lief om mij een aantal zakjes op te sturen. Ik heb even moeten wachten, maar afgelopen weekend lagen ze bij mij op de mat. 

Oh wat zijn ze mooi de Or Tea? zakjes, allemaal anders en stuk voor stuk bijzonder. Ze hebben dan ook hele aparte namen zoals: Monkey Pinch, Towering Kung Fu, Slimming Pu’er en Queen Berry. De afbeeldingen zijn allemaal erg leuk, grappig en je herkent het merk direct want over de gehele serie is dezelfde stijl neergezet. 
 
De producten van Or Tea? zijn erkend als bioproducten. De Chinese thee is 100% organisch en bestaan uit goede theebladeren (dus geen restjes wat vaak gebeurd). Ook worden er geen kleur-, geur- en smaakstoffen aan toegevoegd. Daarnaast worden de theezakjes gemaakt van maiszetmeel en ongebleekt katoen, ze zien er daardoor ook ‘apart’ uit. De mooie verpakkingen passen hier ook bij, want al het gebruikte papier en karton is gerecycled en wordt bedrukt met soja-inkt. 
De thee is helaas niet goedkoop, je betaalt al gauw € 7,- tot € 10,- voor een doosje van 15 zakjes. Wel heb je een soort cadeau verpakking die wat goedkoper is. En voor de losse thee betaal je nog iets minder. Maar wat ik moet geloven van alle blogs, is dat de thee erg lekker is en je de kwaliteit goed proeft. Binnenkort maar eens testen dan. Jammer genoeg zijn er nog niet zoveel verkooppunten voor de thee, wel zijn er wat webshops die het ook verkopen. Daarnaast wordt de thee ook in een aantal cafeetjes en tearooms geschonken.
Kijk voor meer info of de verkooppunten op https://www.or-tea.be. 
11 gedachtes over “Theebeauty’s #1

  1. lesnotesdesanne zegt:

    Wat een super mooie theezakjes zijn dit zeg !
    En mooi dat je presentatie goed verliep 😀 Heb je die ook weer in de pocket.
    Liefs,
    Sanne

    Like

  2. LNNK zegt:

    Wat grappig, ik zag je opmerking over deze post op je toffe kaartje en dacht.. ik heb toch al gereageerd? Maar blijkbaar is hij niet gepubliceerd.
    Mooie thee is het hé, ik word er blij van. Duur zijn ze wel en volgens mij in NL ook niet goed verkrijgbaar.

    Like

Geef een reactie

